Szukasz aktywnej, różnorodnej i ciekawej pracy, która zapewni Ci rozwój i dobre wynagrodzenie?
Ważna jest dla Ciebie autonomia, możliwość przekuwania pomysłów w działanie?
Lubisz pracować samodzielnie, a jednocześnie chcesz być częścią naprawdę wspierającego się
zespołu?
Nie chcesz już jeździć po kilku województwach, a skupić się na dwóch najbliższych?
Chcesz mieć wynagrodzenie podstawowe zapewniające komfort oraz cele premiowe, które są
ambitne, ale realne do osiągnięcia?
Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w branży technicznej / budowlanej i znasz dobrze
specyfikę inwestycji oraz przetargów – to Twój żywioł i Twój obszar ekspertyzy?
Prawdopodobnie szukamy właśnie Ciebie!
Poznaj naszą propozycję współpracy, i daj nam znać o sobie!
Jako członek naszego zespołu otrzymasz:
- Umowę o pracę na pełny etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (napisz nam szczerze na jakim Ci zależy),
- Premie kwartalne za realizację celów ilościowych i jakościowych, premie zespołowe i więcej,
- Samochód firmowy (Volkswagen Passat Kombi, automat, benzyna) z możliwością wykorzystania do celów prywatnych,
- Techniczne rozwiązania, z których jesteśmy dumni i są wysoko cenione przez klientów,
- Zespół, który wspiera się nawzajem w rozwiązywaniu problemów i w rozwoju, któremu zależy na budowaniu bezpiecznego i angażującego środowiska pracy,
- Jasną komunikację i transparentne rozliczenia – nie lubimy pracy w chaosie,
- Pracę w stabilnej firmie międzynarodowej,
- Możliwość udziału w licznych wydarzeniach firmowych, rodzinnych, sportowych.
Twoje codzienne zadania:
- Tworzysz i realizujesz plany sprzedażowe i projektowe w regionie (woj. zachodniopomorskie i lubuskie),
- Dbasz o obecną sieć klientów, m.in. poprzez cykliczne wizyty i bieżącą komunikację o zmianach w ofercie, aktywnie poszukujesz nowych klientów,
- Trzymasz rękę na pulsie monitorując, co dzieje się w regionie – jakie są planowane i realizowane inwestycje, jakie są prognozy, z kim warto nawiązać kontakt, budujesz relacje z osobami decyzyjnymi, zdobywasz istotne informacje,
- Analizujesz rynek i potrzeby klientów, by dostosować do nich warunki sprzedaży i obsługi,
- Prowadzisz doradztwo handlowe i techniczne oraz szkolenia dla wybranych grup klientów,
- Dostarczasz referencje z inwestycji, w których wykorzystane zostały produkty firmy,
- Raportujesz aktywność w CRM,
- Reprezentujesz firmę zgodnie z przyjętymi standardami.
Kogo szukamy?
- Posiadasz min. 5 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży w branży inżynieryjno-techniczne / budowlanej,
- Znasz procesy przetargowo-inwestycyjne, rozumiesz procesy budowlane i potrafisz porozumieć się zarówno z inwestorem, architektem, projektantem jak i dystrybutorem,
- Masz doświadczenie w sprzedaży produktów wysokiej jakości nie tylko do dystrybucji,
- Posiadasz aktualne prawo jazdy kat. B.
- Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne (profil: budowlany, inżynieria środowiska), ewentualnie wykształcenie ekonomiczne.
Co jeszcze jest dla nas ważne?
- Cechuje Cię inicjatywa, szukasz rozwiązań, wyciągasz wnioski,
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, dowozisz to na co się umówiliśmy,
- Działasz strategicznie, potrafisz zarządzać priorytetami,
- Pracujesz samodzielnie, a jak potrzebujesz nie boisz się pytać lub prosić o pomoc,
- Jesteś asertywny i pomocny, swoją postawą łatwo budujesz zaufanie.
Kilka słów o firmie i stanowisku, które mogą Cię zainteresować.
Jesteśmy liderem światowego rynku w segmencie technologii wody. Oferujemy kompleksowe
rozwiązania technologiczne z zakresu zagospodarowania wód deszczowych czy odwodnień
budynków, a nasze produkty mają zastosowanie w wielu segmentach: od infrastruktury lotniskowej,
drogowej, kolejowej, przez przemysł spożywczego po obiekty kubaturowe – sektor mieszkaniowy,
hotelowy czy biurowy. To zapewnia nam różnorodność wyzwań i możliwości.
ACO jest firmą międzynarodową, która powstała w 1946 roku, a od 1992 jest obecna także w Polsce.
Wiele dobrych praktyk czerpiemy ze wspólnych standardów, a jednocześnie większość decyzji
zapada u nas na szczeblu lokalnym.
Zespół to dla nas realna i widoczna w pracy wartość. Stawiamy sobie cele zespołowe, spotykamy się
regularnie (ale też nie za często;)), by wymieniać się dobrymi praktykami i doświadczeniami. Nasi
liderzy są po to, by wspierać oraz konsekwentnie likwidować pojawiające się bariery. Szczycimy się
tym, że nasi pracownicy współpracują z nami po kilka czy nawet kilkanaście lat.
Struktura w naszej firmie jest dość płaska. Kierownik Regionu to stanowisko samodzielne bez
podległych pracowników, jednak wspierać Cię będzie zespół (osoba ds. ofertowania, projektowania i
realizacji zleceń), byś nie musiał wszystkiego wykonywać sam.
Więcej o nas dowiesz się tu:
https://www.aco.pl/
lub tu:
https://www.linkedin.com/company/aco-poland
Rekrutację dla firmy ACO prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.
Daj się poznać, aplikuj!