Jeśli
- masz doświadczenie we wdrożeniu i koordynowaniu procesu elektronicznego obiegu dokumentów (faktur, umów i wielu innych) w programie Saldeo lub pokrewnym (nie chodzi nam o dysku Google;)),
- usprawnienia to Twoje drugie imię – potrafisz wskazać wiele przykładów optymalizacji pracy swojej i swojego zespołu, które inicjowałeś i koordynowałeś,
- potrafisz w zmiennym środowisku ze spokojem i pewnością zarządzać zadaniami,
- jesteś precyzyjny, potrafisz dbać o detale nawet pracując w open space,
ta oferta pracy może być dla Ciebie!
Co będzie należało do Twoich głównych zadań:
- Opracowanie, wdrożenie i koordynacja procesu elektronicznego obiegu i archiwizacji dokumentów (przygotujesz procedury, wdrożysz zespół, będziesz monitorować efektywność i potrzeby z tym związane),
- wykonywanie przelewów i wystawianie faktur z uważnością na poprawność danych,
- przygotowanie dokumentacji dla zewnętrznego biura księgowego, by mieli wszystko na czas,
- przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników przy współpracy z zewnętrznym biurem ds. kadr i płac,
- dbanie o organizację stanowisk i narzędzi pracy,
- zarządzanie pracą recepcji,
- szukanie optymalizacji w realizowanych przez siebie i firmę projektach (np. porównywanie ofert zewnętrznych dostawców usług prawnych, około-administracyjnych) i wychodzenie z propozycjami – bardzo zależy nam na kimś, komu szukanie lepszych rozwiązań daje satysfakcję
- współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Kogo szukamy?
- Masz kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Masz praktykę we wdrażaniu i koordynowaniu elektronicznego procesu obiegu dokumentów, atutem jest praktyczna znajomość Saldeo,
- Masz doświadczenie jako koordynator / project manager – chętnie przejmujesz inicjatywę i doprowadzasz sprawy do końca,
- Cechuje Cię duża samodzielność i odpowiedzialność za powierzony obszar funkcjonowania firmy, bez codziennego nadzoru ze strony przełożonego,
- Jesteś osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów, generowanie propozycji rozwiązań i usprawnień, nie lubisz jak firma przepłaca, a praca utyka, bliska Ci jest idea „Work smart, not hard”,
- Doskonale organizujesz pracę, a skrupulatność to Twoje drugie imię, nie popełniasz tych samych błędów, wyciągasz wnioski,
- Chętnie dzielisz się z innymi dobrymi praktykami, nowinkami ułatwiającymi pracę,
- Masz cierpliwość i do zadań, i do ludzi,
- Sprawnie posługujesz się Microsoft Excel, Office, Word, Power Point.
Co możemy Ci zagwarantować??
⭐️ Wynagrodzenie 8- 10 tys. zł brutto w zależności od doświadczenia,
⭐️ Stałą współpracę w oparciu o umowę B2B lub inną,
⭐️ Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
⭐️ Pracę stacjonarną w komfortowym biurze w centrum Warszawy,
⭐️ Partnerskie podejście we współpracy i bezpośrednią komunikację,
⭐️ Dużą autonomię, wpływ na organizację pracy i wprowadzanie rozwiązań,
⭐️ Dużo odpowiedzialnych zadań,
⭐️ Życzliwy zespół współpracowników.
Spodobała Ci się oferta? Daj się poznać, aplikuj!
Rekrutację dla klienta prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.