Lama Group Transport sp. z o.o. to firma specjalizująca się w transporcie oraz spedycji krajowej i międzynarodowej. Oferuje specjalistyczny transport drogowy, intermodalny, lotniczy i morski. Współpracuje z renomowanymi przewoźnikami, działa na szeroką skalę oferując swoje usługi na wielu rynkach europejskich (z naciskiem na rynek polsko-niemiecki), dostosowując usługi do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Zespół złożony jest z wykwalifikowanych specjalistów, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach.
Więcej informacji: https://lamagroup.pl/o-nas/
W związku z rozwojem firmy szukamy do współpracy osoby, która zna dobrze język niemiecki i chce prowadzić aktywną sprzedaż jakościowych usług na stanowisku:
Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim
Kogo szukamy?
- znasz biegle język niemiecki,
- masz min. 3- letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży w branży TSL (transport, spedycja, logistyka),
- posiadasz doświadczenie we współpracy i obsłudze Klientów na rynku niemieckojęzycznym (DACH+BeNeLux)
- masz wykształcenie wyższe kierunkowe – transport i logistyka,
- masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży i prowadzeniu negocjacji w branży TSL
- łatwo nawiązujesz i utrzymujesz kontakty biznesowe,
- jesteś osobą samodzielną i aktywną w działaniu, nastawioną na rezultaty,
- masz czynne prawo jazdy kat. B
- masz gotowość do wyjazdów służbowych do klientów w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.
Mile widziane:
- komunikatywna znajomość innego języka obcego, np. angielski, francuski, włoski
Zadania:
- prowadzisz aktywną sprzedaż usług spedycyjnych, pozyskujesz nowych klientów w zakresie oferowanych usług na terenie krajów niemieckojęzycznych i Polski,
- planujesz sprzedaż długoterminową i realizację celów sprzedażowych,
- samodzielnie pozyskujesz nowych klientów,
- budujesz długotrwałe relacje biznesowe z nowymi klientami oraz rozwijasz współprace z aktualnymi, kluczowymi klientami firmy,
- zarządzasz portfelem klientów, poszerz koszyk usług,
- prowadzisz negocjacje handlowe i przygotowujesz umowy z kluczowymi klientami,
- współpracujesz z innymi działami firmy,
- reprezentujesz firmę biorąc udział w targach oraz eventach branżowych,
- raportujesz wyniki.
Praca ma charakter hybrydowy, zamiennie tygodnie pracy stacjonarnej i w terenie w delegacjach zagranicznych
Co oferujemy?
- wynagrodzenie podstawowe 11 000 – 14000 zł brutto (8 000 – 10 000 zł netto – na rękę)
- premie od sprzedaży (transparentny system premiowy – do ok. 50% wynagrodzenia podstawowego),
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub jeśli wolisz- kontrakt B2B,
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód (również do użytku prywatnego),
- Stabilną pracę w rozwijającej się firmie spedycyjnej, zdobywającej przewagę na rynku dzięki jakości obsługi klienta,
- Współpracę w międzynarodowym środowisku,
- Wspierający i profesjonalny zespół, który naprawdę dba o dobrą atmosferę współpracy,
- Wdrożenie w obowiązki i wsparcie w rozwoju.
Jak przebiega rekrutacja?
- Formularz rekrutacyjny – aplikujesz, przekazując CV i pisząc kilka słów o sobie i swoich potrzebach
- Rozmowa z rekruterką – dowiadujesz się więcej o stanowisku, odpowiadasz na pytania dzieląc swoim doświadczeniem
- Rozmowa z firmą – odpowiadasz na pytania dzieląc swoim doświadczeniem, pytasz o to, co dla Ciebie ważne
Spodobała Cię się oferta? Daj się poznać, aplikuj!
Rekrutację dla klienta prowadzi Tobea, agencja zatrudnienia nr 12139.